Najverjetneje prav vsak med vami dobro ve, kdo so influencerji. Vprašanje pa je, kam v resnici vodi prihodnost tega poklica. A strokovnjaki menijo, da bo poklic zagotovo obstal, vse dokler, dokler bodo obstajala družbena omrežja. Algoritmi takšnih omrežij so namreč zastavljeni tako, da spodbujajo njihov obstoj oziroma delovanje.
Po drugi strani pa kar nekaj strokovnjakov meni, da vplivnostni marketing v sedanji obliki zagotovo ne bo trajal večno, kot je morda v tem hipu videti. To področje je namreč postalo zelo nasičeno in ljudje se precej hitro lahko naveličamo ponavljajočih se vsebin. Tudi cene tovrstnega marketinga so v zadnjem letu močno eskalirale. Tudi slednje se nikakor ne more nadaljevati v nedogled.
Kaj naši influencerji menijo o sodelovanjih z našimi podjetji
Naši influencerji so mnenja, da se naša podjetja pri sodelovanju z njimi pogosto vedejo premalo profesionalno. Naročniki namreč neredko pokažejo svojo neorganiziranost. Na primer pozabijo sporočite najpomembnejše informacije glede same izvedbe aktivnosti. Za izvajalce oglaševanja pa to vsekakor pomeni nepotreben stres in ne nazadnje precej velik pritisk.
Na sploh si influencerji svoje delo želijo opravljati kakovostno – ponujati kakovostne vsebine in dovolj profesionalne fotografije. Ne morejo se zadovoljiti samo s tem, da opravijo svoje delo povprečno. Znano je, da se influencerji bojijo predvsem tistih naročnikov, ki želijo diktirati njihovo delo oziroma vsebino. Ne pustijo jim, da ostanejo avtentični.
Profesionalni vplivneži so zelo kritični do samooklicanih vplivnežev
Koliko pa si influencerji lahko sploh privoščijo in kje je pravzaprav meja dobrega okusa? V tem hipu bi rad skorajda vsak, ki ima nekaj tisoč sledilcev, želel imeti vse zastonj v zameno za le nekaj objav na svojem profilu na socialnih omrežjih.
Profesionalni vplivneži so tako vse bolj kritični do tistih, ki so se za influencerja oklicali kar sami. Teh pa vsekakor ni malo in najverjetneje tudi vi poznate vsaj enega.